System bankowości internetowej stanowi główny elektroniczny kanał dostępu do usług bankowych. Potrzeby klientów różnią się w zależności od ich segmentu. W przypadku klientów detalicznych oczekiwania dotyczą np. płatności przez internet w sklepach internetowych, umożliwienie dołądowań telefonów komórkowyc czy płatności za pomoc telefonu w Biedronce. Klienci korporacyjni oczekują obsługi swoich produktów oraz narzędzi do realizacji zaawansowanych wymagań biznesowych. Wspólną potrzebą wszystkich użytkowników jest możliwość korzystania z systemu, który zagwarantuje:

  • bezpieczeństwo i wszechstronność,
  • ciągły dostęp do aktualnych danych,
  • intuicyjność i personalizację - dostosowanie do własnych potrzeb,
  • dopasowanie do nowoczesnych usług mobilnych.

Rozwiązaniem jest nowej generacji System Bankowości Internetowej EBO


Korzyści biznesowe:

  • maksymalny poziom bezpieczeństwa- zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (SMS, Karta Kodów),
  • nieograniczony dostęp online – możliwość pracy z systemem w dowolnym miejscu na świecie przy wykorzystaniu wyłącznie przeglądarki internetowej komputera, tableta czy smartfonu,
  • łatwość obsługi – prosty i intuicyjny interfejs dostępny w wielu językach z naciskiem na szybkie i wygodne wykonywanie najczęstszych czynności,
  • skalowalność – utrzymywanie wysokiej wydajności systemu wraz z rozwojem biznesu bez kosztownych inwestycji,
  • optymalizacja operacji masowych – wydajność przy przetwarzaniu dużej liczby transakcji, kontrahentów,
  • personalizacja – możliwości modyfikacji ustawień systemowych przez bardziej wymagających użytkowników, niespotykane w innych produktach tego typu,
  • komunikacja - możliwość kontaktu z Bankiem bezpośrednio poprzez konto użytkownika lub automatyczne wysłania potwierdzenia dokonania przelewu na adres e-mail odbiorcy.


Ponadto system EBO to:

  • różnorodne mechanizmy autoryzacji dostępu,
  • skalowalność oraz wydajne przetwarzanie transakcji masowych,
  • wiele kanałów obsługi w jednym systemie,
  • odporność na awarie łączy oraz integralność danych,
  • możliwość szerokiej integracji z różnymi systemami finansowymi klienta,
  • zarządzanie kredytami,
  • zarządzanie i zakładanie lokat,
  • współpraca z aplikacją na smartfony i tablety - EBO Mobile Banking,
  • obsługa kart kredytowych i debetowych,
  • usługi dodatkowe np. doładowania GSM.




Logowanie
Bezpieczeństwo
Instrukcja użytkownika
Instrukcja - bankowość mobilna


Bank Spółdzielczy w Reszlu 11-440 Reszel, ul. Kolejowa 4, tel. 89 755-34-00
Polityka prywatności | Oprocentowanie | Opłaty i prowizje | Placówki i bankomaty | BFG | Kursy walut
Godziny graniczne realizacji przelewów | zu akceptowane przez Bank | zu nieakceptowane przez Bank

Ta strona została odwiedzona 120767 razy

 

Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!